Od czego zacząć?

Pamiętajmy , że twoja nowo utworzona strona internetowa, nie może być celem sama w sobie, powinna być przed wszystkim narzędziem, które umożliwi nam zaistnienie w sieci, a co za tym idzie, wypromowanie oraz sprzedaż naszych usług, a także budowanie wizerunku naszej firmy.

 

Aby to narzędzie było skuteczne w promowaniu  naszej działalności należy zadać sobie kluczowe pytania.

 

1. Jaki jest cel moich działań lub mojego przedsięwzięcia

2. Do kogo chcę dotrzeć z moją ofertą

3. Jaki wizerunek mojej firmy chcę stworzyć

4. Jaka jest moja koncepcja na zareklamowanie mojego serwisu

5. Według jakich słów kluczowych lub fraz internauci będą mnie mogli znaleźć w sieci

6. Jaka treść wypełni mój serwis www

W kilku punktach wyliczę jakie podstawowe dane powinna posiadać dobra strona internetowa.

 

To są pytania podstawowe na które trzeba sobie odpowiedzieć przed rozpoczęciem tworzenia własnej strony www.

Jak już określimy odpowiedzi na wyżej zadane pytania to możemy przystąpić do tworzenia swojej witryny, pamiętając o zasadach takich jak:

 

a. Aby na naszej stronie był wysoki poziom zawartości merytorycznej

b. Pisz teksty zwięzłe i na temat

c. Pamiętaj , że piszesz dla ludzi, więc rób to w sposób przejrzysty tak aby twój tekst  był zrozumiały.

d. Teksty powinny być profesjonalne, pozbawione błędów ortograficznych.

e. Staraj się aby rozpoczęty przez ciebie wątek wyczerpywał do końca informacje jakie chcesz przekazać.

 

 1. Design - strona internetowa powinna być zaprojektowana tak, aby swoją estetyką przyciągała wzrok internauty, ale zarazem nie od ciągała uwagi od treści strony, a więc grafika tutaj pełni rolę jako dodatek przyjemny dla oka, ale także kojarzący się z marką (kolorystyka logo, kolorystyka witryny).

 

2. Nawigacja - czyli poruszanie się po stronie, nawigacja strony jak wiadomo to podstawa sukcesu, strony internetowej, a zatem firmy, dobra nawigacja powinna charakteryzować się, spójnością we wszystkich częściach serwisu, szybkością wyszukiwania potrzebnych informacji, użytkownik naszej strony nie powinien mięć odczucia zagubienia.

 

3. Użytkownik - powinien mięć swobodny dostęp do kontaktu, oraz wpływ na działanie strony internetowej w tym przypadku strony firmowej, więc należy umożliwić  dodawanie komentarzy oraz ocen strony lub produktu.

 

4. Kontakt - bardzo ważna rzeczą jest to aby w kontakcie były aktualne numery telefonów, oraz inne możliwości kontaktu typu, Skype, GG. Pytania klientów nie mogą zostać bez odpowiedzi.

 

5. Aktualne wiadomości - dobrze prowadzony serwis firmowy na bieżąco aktualizuje swoja ofertę, informacje z życia firmy itp.

 

Informacje zawarte w tym artykule są bardzo ogólne, w następnych artykułach skupimy się nad szczegółową analizą tematu poruszanego powyżej.

Kontakt
PromoFirma
Ul. Zamkowa 19/3
55-140 Żmigród



 669-186-405 emarketing.word@onet.pl
Dojazd do nas
 mapa katalog stron